Ombak Villa Langkawi - FROM ALIEN TO BLOGGER

Tuesday, October 9, 2018

Ombak Villa Langkawi

Hi nak tahu lebih lanjut apa yang akan aku bebelkan di blog post kali ni ? Jom baca...........

Oktober 2018 kali ni dan pada tahun ni aku dan kawan kawan pergi ke LANGKAWI yeayyy...I'm so excited going this trip along with my new friends. Lagi pon aku dah lama tak pergi ke Langkawi last time pergi ke Langkawi masa umur aku 15 tahun so apa laa sangat yang aku boleh buat kat sana kan, pergi pulak dengan family..huhu korang mesti faham kan bercuti dengan family macam mana. 

Okay at the first day aku dan kawan kawan aku sampai di Ombak Villa Langkawi kita orang di sambut macam VIP weh dengan bunga mangga nya, staff dia orang semua sambut kita orang dengan bunga telur but telur ditukar with coklat..come on guys Langkawi kot coklat murah kan kat sini...hehehe


Nampak tak ? meriah kan sambutan yang kita orang dapat dari Ombak Villa Langkawi ni sangat sangat tak sabar nak mulakan hari pertama dan aktiviti pertama di Langkawi ni.



Selepas di sambut meriah dan mesra oleh pihak Ombak Villa Langkawi kami di berikan kunci bilik masing masing untuk tukar baju dan letak semua barang barang sebelum memulakan aktiviti.





Cantik dan selesa bukan ?...Bilik dia sangat luas dan sangat selesa terus jatuh cinta dengan Ombak Villa Langkawi ni...ehehehe


tengok bilik mandi dia pon mesti korang tak sabar nak berendam kan...haha. Semua tekanan di tempat kerja. stress dengan masalah peribadi semua itu boleh dilupakan dan hilang bila korang berada di Ombak Villa Langkawi. Nampak tak betapa tenang nya tempat ni....hehehe

Bilik yang kita orang dapat berdepan dengan kediaman Tun.M dan bila Tun.M berada di Langkawi sini lah tempat beliau berehat dan menginap. Dan juga tidak lupa berlatar belakangkan Andaman Sea view laut yang sangat indah

Ombak Villa Langkawi ini berada tidak jauh dari Langkawi International Airport hanya 10 min memandu.....

For more info please visit this website :

Ombak Villa Langkawi
Lot 78, Jalan Kuala Muda,
Padang Matsirat, 07100 Langkawi,
Kedah Darul Aman
Tel : +604 – 955 8181



The Langkawi Travelogue is brought to you in a collaboration between Borakkita Media / Travelogue Malaysia and The Influenzas team.. supported by LADA. Thanks to our main sponsors – Mega Watersports , Umgawa Legendary AdventuresSea SplashCrocodile AdventurelandOmbak VillaNadias HotelSmiling Buffalo, Huggin’ Hippo….
As well as.. The Cliff Langkawi, Anytime Holidays, Sky Trex and the Royal Langkawi Yacht Club

Share with your friends

Give us your opinion

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain.
Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh
menghubungi saya okay.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan.
Ia boleh berubah tanpa perlu sebarang pemberitahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.